.

sunnuntai 30. syyskuuta 2012

FI TVA UunoDG

Eilen kisattiin Uunon kanssa tokossa Kirkkonummella ja tulokseksi saatiin EVL1 278.5pist, kolmos sija luokassa ja tämän tuloksen myötä Uunon nimen eteen saa liittää  
SUOMEN TOTTELEVAISUUSVALIO
Tammikuussa aloitetiinn kisaaminen tokossa ja nyt Uuno on valio, aika uskomaton 8kk ja 11 koetta takana!! :) En olisi uskonut tammikuussa et syksyllä Uunosta leivotaan jo TVA!! Kyllä mä olen niin tyytyväinen Uunoon ja siihen uskomattomaan oppimis kykyyn mikä sillä on ja olen mä tyytyväinen vähän itseenikin kun olen saanut Uunon noin hyvin koulutettua sillä eipä tuo valio ihan ilmaiseksi ja ilman työtä ole tullut!! 
Suuri kiitos myös kaikille meidän kouluttajille joiden opissa ollaan oltu ja jotka olette antaneet neuvoja miten jatketaan eteenpäin, erityis kiitos Jaana ilman sua ei oltais kyllä tässä!! :)
Jälleen myös kiitos Marika ja Kimmo uskomattoman hienosta koirasta ja siitä kaikesta tuesta ja neuvoista joka ollaan teiltä saatu!! 


Kokeen plussat:
  • Paikalla olot lopussa ja istuminen viimeisenä, molemmista kymppi!!
  • Paikalla makuussa pää maassa kaiken aikaa!
  • Seuraaminen tuntui todella hyvältä
  • Kaukojen tekniikka pysyi koossa
  • Vire säilyi läpi kokeen
  • Liikkeiden väleissä Uuno aktiivisempi mua kohtaan kuin ennen kokeissa, liikkeiden välit parantuneet
  • Tunnari & Kaukot 10!!
  • Kuunteli mua eikä liikkuria
  • Zetan asennot onnistui kaikki (istuminen vähän auttaen)
  • Meillä oli kivaa yhdessä
  • Häntä heilui jälleen kaiken aikaa -> Uuno on niin ihgu!!! :)
Treenilistalle erityisesti:
  • Metallikapulan pito paremmaksi
  • Ruudussa maahanmeno
  • Ruudusta sivulle tulo
  • Vähän meni nenä maahan kun oli hyviä hajua maassa eli treeniä eri paikoissa ja hajujen keskellä enemmän, jatkoi kuitenki hommia ja jätti hajut kun käskin.


3 kommenttia:

  1. Pakahdumme ylpeydestä! Onnea!
    t: Rinsessa ja hoviväki :)

    VastaaPoista
  2. No vihdoinkin pääsin tänne komentti osastolle sanoi mummo kun yritti ovia avata.

    Piti vain sanoman ;)

    Olette kyllä maan manioin pari :)

    Miljoonasti Onnea Fin TVA:n Arvosta !:)

    VastaaPoista