.

perjantai 2. elokuuta 2013

Ohjelmaa riittää....

Tää viikko on ollut mulle suht kiireinen mutta koirat ovat saaneet huilata ja hengailla pihamaalla oikein olan takaa, kun se portti viimeinkin tuohon pihalle saatiin. Nyt karvakuonot saavat rauhassa olla pihassa eikä tarvi kaiken aikaa vahtia ja miettiä et minne ne lähtee!!! :) Pienistä asioista voi ollakkin onnellinen ja tyytyväinen!!

Maanantaina käväistiin vähän paimentamassa ja parantamassa maailmaa Sallan ja Marikan kanssa!! :) Uunon kanssa tehtiin karitsalaumalla nostoi ja sitten aloin työstämään jakoa uudestaan. Nyt mulle tietynlainen mielikuva millaiseksi sen haluan ja sitä kohti nyt mennään!! Joskus sitten tulevaisuudessa näkee ollaanko päästy sinne minne haluttiin tuon jaon suhteen!
Maanantaina iltasella oli sopiva viileä niin käväsitiin Rokan ja Uunon kanssa pyöräilemässä ekaa kerta nyt loppu kesästä ja kylläpä se oli kivaa.... Koirat sai juosta reippaasti ja tuulettaa päätään oikein kunnolla, tuossa pyöräillessä se kickbike kuume kyllä taas hieman nosti päätään... No mutta nyt ei ole rahaa siihen kun haluisin sit kerralla sellaisen kunnollisen ja hyvän eli siitä haaveilu vaan jatkuu!!

Tiistaina piti mennä kentälle vähän aksaileen mutta mulla oli niin kamala päänsärky et nukuin koko illan töiden jälkeen.... ja eipä se nukkuminenkaan tainnut auttaa kun ke aamu alkoi päänsäryllä, kamalaa. Onneksi päivän mittaan helpotii, sillä illalla mun matka kävi Ypäjälle ja mejäkokeen jälkien tekoon. Eilinen ilta sitten menikin itse mejäkokeessa toimitsijana, olipa taas kivaa kivalla porukalla ja mukavien ihmisten kanssa viettää iltaa!!

Tänään puolen päivän aikaan suunnattiin Somerolle Woollandian "pentupäivään" ja ohjelmassa tietenkin paimennusta. Tehtiin poikittaisajoa karitsoilla ja se meni tosi hyvin, mä sain kasvatettua mun ja Uunon välimatkaa kivasti ja olis varmaan voinu kasvattaa viel lisääkin kun vaan itse uskaltaisi ja luottaisi koiraansa!!! Toisella kierroksella jatkettiin jaon työstämistä ja se etenee pikku askelin!!
Katsottiin viel henk. kohtaisen valmentajan kanssa vähän kontaktei ja ne on kyllä niin hienot!!! :) Kaks viikkoa treenattu ja ne on vaan niin upeat, en olis ikinä uskonut et ne on noin helppo ja simppeli opettaa ja et niistä saa noin mageet!!! :) Mä olen ihan innoissani niistä edelleen ja niitä on niin kiva tehdä kun Uunokin on ihan intona niistä.... Voisko aksaradalla olla vaan kontakti esteitä??

Iltasella käväistiin saaressa uittamassa koiria ja Leeviä sekä jopa mä uskalsin uimaan!! :) Uuno ja Obe taas polskuttivat reilun tunnin menemään vedessä, ne niin tykkää!! Rapa ja Rokka kävivät pienet lenkit uimassa ja sitten siirtyivät rannalla tutkimaan hajujen ihmeellistä maailmaa. Kaikilla omat huvinsa!!! ;)

Huomenns viel jatketaan aamupäivä Woollandiassa ja sitten alkaakin taas pieni työrutistus...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti