.

perjantai 22. helmikuuta 2013

FitDog testailua

Kolmisen viikkoa ollaan nyt testailtu FitDogin palautus ja energia juomaa, olen kokeillut kaikille koirille molempia jauheita aina tarpeen mukaan. Ollaan varmasti ahkerasti jauheita testailtu kun palautusjuomaa mennyt jo 1.5purkkia ja energiaa melkein purkki, no onhan mulla neljä koiraa joilla olen testaillukkin!! :)
Kooikerit olivat aluksi todella epäluuloisia että mitä tää nyt on mutta alkavat pikku hiljaa tottumaan palautusjuomaan ja se maistuu jo hyvin kun mukaan sekoittaa hieman jotain herkkua eli selvästi tottuneet makuun ja odottavat jo innolla kun näkevät että alan sekoittamaan jauhetta veteen.
Uuno ihan ekoilla kerroilla kun annoin palautusjuomaa niin taisi hieman nirsoilla mutta nyt lähes kuola valuu kun huomaa et jotain sekoitetaan pullossa ja kaadetaan hänen kuppiin.
Obe se juo vaikka mitä kun se vaan kaadetaan ruokakippiin, menisi varmaan vaikka pelkkä vesikin mutta se on niin hyvää kun sen saa ruokakiposta!! ;)

Energiajuomaa juovat kaikki hyvin ja se on maistunut alusta asti kaikille ja kukaan ei ole sen kanssa nirsoillut vaan juonut innokkaasti pois. Kooikereille kyllä aluksi laitoin varmuuden vuoksi sinnekkin vähän joukkoon herkkuja mutta ei olisi varmaan tarvinut.

Mä olen eniten jauheita käyttänyt Uunolle ja Rokalle kun niiden kanssa tulee kelkkailtua ainakin se pari kertaa viikossa. Olen käyttänyt energiaa ennen suoritusta ja sitten palautusjuomaa suorituksen jälkeen, Uunolle olen välillä sekoittanut palautusjuomanki joukkoon vielä vähän energiaa jos tiedän että ollaan vielä myöhemmin päivällä lähdössä vaikka tokoileen.
Mun mielestä molempien koirien into ja halu kelkkailuun on ollut hyvä eli varmasti ovat saaneet tarvitsemiaan aineita juomasta ja näin myös jaksavat pidempiä lenkkejä, se voi tietenki johtua myös siitä että kunto kasvaa pikku hiljaa.
Paimennuksen jälkeen olen Uunolle tehnyt myös coctailin kun siellä kyllä väsyy ja joutuu tekemään töitä myös pääkopallaan, täytyis kokeilla ensi kerralla juottaa energia juomaa ennen paimennusta ja sitten palautusjuoma jälkeen, sillälailla voisi saada parhaan mahdllisen vasteen.
Iso plussa juomissa on se et tiedän et nuo koirat juo, kun välillä tulee mietittyä sitäkin et juoko ne tarpeeksi varsinkin pitkien ja raskaiden suoritusten jälkeen!

Mitään erikoisia eroja koirissa en ole ainakaan vielä havainnoinut mutta pitää jatkaa seurailua, ehkä sen voisi mainita että kaikki venyttelevät hyvin ja kaikki kulkevat suorassa eli ei toivottvasti ainakaan mitään suurempia jumeja ja mutkia missään ole. Onneksi Rokalle ja Uunolle on tilattu fyssari ensi kuulle niin sitten kuullaan myös Tanjan mielipide onko noissa karvakuonoissa jotain eroa edelliseen käsittelyyn mikä voisi johtua testailemistamme tuotteista. Ihan mielenkiinnolla kyllä odotan käsittelyä sillä nyt varsinkin Rokan ja Uunon kanssa ollaan paljon tehty kelkkalenkkei ja kokeiltu kasvattaa sitä kuntoa, saas nähdä miten meidän sit on käynty! Tää testailu on mielenkiintoista ja itse olen saanut nyt ainakin hyvän kuvan FitDogin tuotteista ja tulemme niitä varmasti jatkossakin käyttämään.

Testailu jatkuu innokkaana!! :)

1 kommentti:

  1. Haaste heitetty! Käy kurkkaamassa http://notpaimenet.blogspot.fi/

    VastaaPoista