.

torstai 5. joulukuuta 2013

Oivalluksia

Mä tuossa maanantaina tai tiistaina keksin et mikä meidän luoksetulossa oikein pissii.... No sitten heti testaamaan tätä mun väläystä ja voi kun riemukasta tuo keksintö viel toimi, ainakin toistaiseksi!!! Nyt täytyy vaan jatkaa treenejä luoksetulon suhteen, ainut harmi tässä mun keksinnössä on se et siihen tarvin aina avustajan mutta kaipa sitä pitää sit vaan treenata niin et on se avustaja. Tuli kyllä taas niin hyvä mieli kun itse sai pähkäiltyä yhden ongelma kohdan auki ja viel keksittyä siihen ainkin nyt hyvältä tuntuvan ratkaisun!!! :)

Tokoiltu ollaan muutenki ahkerasti ja ei haittaa vaikka taivaalta tulee lunta ja maa vähän liukas, kyllä sitä silti pystyy tekeen vaikka mitä ja sisätokot tietenkin kanssa kunniaan!! :) Tänään tuli kisakirjekkin ja Uunon kanssa päästään strattaamaan kivasti heti alussa niin ei tarvi turhaan odotella ja jännittää koska tuo odottaminen ei kyllä ole mun parhaita puolia mitenkään! Mutta ompa vaan niin kivaa kun kisat on tulossa, mä jo niin odotan et päästään sinne kehään ja voidaan taas yhdessä nauttia tekemisessä!

Tiistaina käväistiin paimentamassa pienen tauon jälkeen ja kylläpä sekin meni kivasti! Mua ei itseä tuo sisällä paimentaminen kovasti houkuta joten talvella tullaan käymään vaan muutama hassu kerta varmaan, sen verran täytyy käydä et saa niihin pillikäskyihin varmuutta mulle ja koiralle, niin sitten ei tarvi keväällä käyttää enään aikaa niiden opettamiseen. Meillä oli kyydissä Uunon serkkutyttö Miisa ja Annakaisa ja voi kun neiti meni hienosti, kyllä siitä vaan tulee kanssa hyvä paimen, kivaa kun on matkaseuraa!! Kiitos seurasta!! :)

Mä olen muuten tehnyt mun ekan osan Vapun läksyistä tai tehtiin Tiian kanssa yhdessä, Tiialle kiitos toteutuksesta, kyllä nyt kelpaa treenata, ei voi ainakaan sanoa ettei tiedä mitä treenaa!!! ;)

Viikonloppuna tulee olemaan ohjelmassa Tampereen ryhmänäyttely, fyssaria, lenkkeilyä, treenaamista ja ajattelin käydä aloittamassa myös potkukelkka kauden Uunon ja Oben kanssa metsätiellä, kun siellä käytiin maanantaina lenkkeiliin niin sai samalla tarkistettua kelkkareittien kunnot ja kyllähän ne siltä vaikutti et siellä pääsee porhaltaan tukka putkella!!! ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti